Vergadering : Raadsplein, 20 augustus 2020 16:30:00

Raadsvergadering met Vragenuur en stemmingen, en sessies. Deze vergadering is in het Raadhuis. Vanwege de coronaregels is de vergadering openbaar alleen te volgen via de uitzending en niet toegankelijk voor het publiek.

20 aug. 2020, 16:30

Deze sessie gaat over het Honk- en Softbalcomplex in Hoofddorp. Het complex heeft inmiddels een lange geschiedenis. Het college van burgemeester en wethouders stelt voor om te kiezen voor het scenario waarin Stichting ETO het honk- en softbalcomplex te Hoofddorp met subsidie van de gemeente blijft exploiteren en beheren onder randvoorwaarden. Op die manier kan er een zo stabiel en efficiënt mogelijke exploitatie zijn, met zo min mogelijk financiële en operationele risico’s voor de gemeente en de gebruikers. Het eerste gedeelte van deze sessie was op 2 juli jongstleden.

• 8 De Stemmingen

Ongeveer 22.15 uur
    Hamerstuk
    1 document
    Archief film Gepauzeerd
  • De raadsstukken zijn voor iedereen beschikbaar in het digitale systeem van de raad: iBabs.
    Ibabs werkt op tablets (iPads en Android), desktop computers en laptops.
    Voor tablets downloadt u de iBabs app. Op computers en laptops gaat u naar www.ibabs.eu.

Inloggen:

site: Haarlemmermeer
    emailadres: burger (alleen "burger" , meer is niet nodig); wachtwoord: burger

In iBabs staan de actuele raadsstukken, ook moties en amendementen tijdens de vergadering .
    Raadsstukken vindt u ook op www.haarlemmermeer.nl/gemeenteraad bij "raadsinformatie", daar is ook het archief van de raad. In de centrale hal van het raadhuis liggen stukken ter inzage en zijn afhaalexemplaren op papier.