Vergadering : Bijzondere bijeenkomsten, 15 juni 2023 17:00:00

Aankondiging Bijzondere Raadsvergadering Haarlemmermeer – West
Aanvang 17:00u - Cruquiusmuseum

De raad zal op 15 juni op meerdere locaties vergaderen in Vijfhuizen, Cruquius en op de Ringvaart. Meer informatie vind je op de site van de gemeenteraad

Voor de informatie die deze avond naar voren is gekomen klik hier.

15 jun. 2023, 17:00

Algemene vergaderstukken (1)

Uitklappen Inklappen

Hoofdvergadering

• Aanvang 15 juni, 17:00u - Cruquiusmuseum - Inwoners kunnen op locatie inspreken na aanmelding
    (kernen Beinsdorp, Cruquius, De Liede, Lisserbroek, Nieuwebrug, Vijfhuizen en Zwaanshoek )

De gemeenteraad Haarlemmermeer belegt op 15 juni een bijzondere raadsvergadering in Haarlemmermeer-West.

Belangrijke vragen die nu spelen worden belicht en besproken zoals:

- Hoe nemen we Haarlemmermeer-West mee in dit uitdagende tijdsgewricht?

- Hoe kunnen we iedereen betrekken?

- Hoe maken we onze directe leef- en werkomgeving bereikbaar, veilig, groen en duurzaam voor iedereen?

- Hoe werken we samen aan de uitdagingen in Haarlemmermeer-West?

Om deze vragen te bespreken zijn er verschillende activiteiten en bijeenkomsten georganiseerd.
    Inwoners, ondernemers en collega's delen inzichten, kennis en ervaringen. De grote woningbouwopgave in dit gebied leidt tot drie aandachtsgebieden.
    Deze worden op drie locaties met inwoners, organisaties en raadsleden besproken.

Locatie Cruquius: wat betekent groei voor mobiliteit en verkeer?

Locatie Vijfhuizen: wat betekent groei voor een fijne leefomgeving je een actief en divers vrijwilligersbestand?

Locatie Ringvaart: Wat betekent groei voor de voorzieningen in dubbeldorpen?