Na Haarlemmermeer-Noord gaat de raad in mei- reces

Gepubliceerd op: 25 april 2024 22:04

Op 25 april heeft de gemeenteraad vergaderd over het raadsbezoek aan Haarlemmermeer-Noord. Alle partijen hebben hun licht laten schijnen op de informatie die inwoners, verenigingen en ondernemers hebben ingebracht die avond. Het college van B&W hebben uitgebreid vragen van de gemeenteraad beantwoord. Enkele vragen over structurele subsidietoekenning worden alsnog schriftelijk meegenomen en later beantwoord.

Het inrichten van een jongerencentrum in Badhoevedorp is ook veel ter sprake gekomen tijdens deze vergadering. Er moet met jongeren gesproken worden volgens de raad en niet over de jongeren. De wethouder geeft aan dat er een goed plan moet liggen in het derde kwartaal van 2024. Volgens de raad moet er ook duidelijkheid komen voor de organisaties die het centrum moeten gaan runnen.
Moties naar aanleiding van deze vergadering worden verwacht op 23 mei, dan is er weer een Raadsplein.

Raad met mei-reces
Na de vergadering van 25 april gaat de raad in reces. Er zullen geen formele bijeenkomsten zijn tot in de week van 13 mei. De eerste raadsvergadering zal plaatsvinden op 23 mei.
De informatie over de vergadering kunt u vinden via deze link.

Haarlemmermeer Noord 3