Arthur van Dijk in Haarlemmermeer

Gepubliceerd op: 21 juni 2022 16:06

De Commissaris van de Koning van Noord-Holland, Arthur van Dijk, is op donderdag 23 juni op ambtsbezoek in Haarlemmermeer. In de middag houdt de gemeenteraad een buitengewone raadsvergadering, samen met de Commissaris. Het thema van die vergadering is "regionale samenwerking". De raad wil daarbij de volgende onderwerpen aan de orde stellen:

• Woningbouw en de rol van de provincie daarbij.
  • Ingewikkelde gebiedsontwikkelingen waarbij meerdere overheden zijn betrokken.
  • Toezicht en handhaving door de Omgevingsdiensten en de rol van de provincie en gemeenten daarin.

De buitengewone raadsvergadering begint om 15.45 en duurt tot ongeveer 17.00 uur. De vergadering is live te volgen op deze website.
Van 2003 tot 2013 was Arthur van Dijk wethouder van Haarlemmermeer. Hij woont ook in onze gemeente.

CdK Arthur van Dijk 2019
Arthur van Dijk, Commissaris van de Koning van Noord-Holland, bij de installatie van burgemeester Marianne Schuurmans (foto: raadsgriffie/Jur Engelchor)