De raad bezoekt Nieuw-Vennep op 30 maart

Gepubliceerd op: 30 maart 2023 16:03

Dit bezoek is ingezet naar aanleiding van een raadsbesluit om participatie in de gebieden van Haarlemmermeer te bevorderen. Raadsleden willen verbinding maken met bewoners, ondernemers, belangengroepen, maatschappelijke instellingen. De raad wil luisteren en ruimte geven aan lokale initiatieven en opvangen welke behoeftes er leven onder de inwoners. Deze signalen kunnen meegewogen worden in besluitvorming, moties of raadsvoorstellen.
De gemeenteraad Haarlemmermeer heeft besloten alle gebieden in de gemeente te gaan bezoeken. 30 maart staat het eerste bezoek aan Nieuw-Vennep op de planning. Inmiddels heeft de gebiedsmanager samen met de lokale buurt- en wijkraden en belangengroepen een uitgebreid programma opgezet.

Golden Ticket