Vergadering : Raadsplein, 27 augustus 2020 19:00:00

Raadsplein: sessieavond, met Vragensessies en nog vier sessies. De vergaderingen zijn in het raadhuis, openbaar alleen te volgen via de uitzendingen, maar niet voor publiek toegankelijk.

27 aug. 2020, 19:00

• 1 Vragensessie

19.00-19.30 uur
    Discussiestuk
    1 document
    Archief film Gepauzeerd

De raad stelt niet politieke vragen over dagelijkse onderwerpen en problemen, die misschien wel klein, maar toch belangrijk of hinderlijk zijn.

In deze sessie bespreekt de raad de uitkomsten van de gewijzigde koers van de Provincie Noord-Holland. De aanvragers van de sessie vrezen dat deze koerswijziging voor vertraging gaat zorgen. Verder bespreekt de raad de inventarisatie van flankerende maatregelen die het college heeft uitgevoerd om de bereikbaarheid in het Westen van de Haarlemmermeer op korte- en middellange termijn te kunnen verbeteren. Doel is om als raad haalbare alternatieven in kaart te brengen om de wethouders kaders mee te geven voor de gesprekken met de Provinciebesturen, zodat de geplande woningbouw niet hoeft te stagneren en bereikbaarheid in dit deel van Haarlemmermeer geborgd blijft.

De raadsstukken zijn voor iedereen beschikbaar in het digitale systeem van de raad: iBabs.
    Ibabs werkt op tablets (iPads en Android), desktop computers en laptops.
    Voor tablets downloadt u de iBabs app. Op computers en laptops gaat u naar www.ibabs.eu.

Inloggen:

site: Haarlemmermeer
    emailadres: burger (alleen "burger" , meer is niet nodig); wachtwoord: burger

In iBabs staan de actuele raadsstukken, ook moties en amendementen tijdens de vergadering .
    Raadsstukken vindt u ook op www.haarlemmermeer.nl/gemeenteraad bij "raadsinformatie", daar is ook het archief van de raad. In de centrale hal van het raadhuis liggen stukken ter inzage en zijn afhaalexemplaren op papier.