Raadsplein fysiek in de Raadzaal en de Heijezaal, beperkt tot 1 raadslid per fractie, geen ambtenaren, geen pers, geen publiek.

04 jun. 2020, 19:00

Deze sessie gaat over hoe in onze regio gewerkt gaat worden aan het opwekken van duurzame electriciteit en het aardgasvrij maken van woningen. Het Rijk bepaalt met het Klimaatakkoord wat er in Nederland gedaan moet worden, en dat is per regio uitgewerkt. In elke regio bepalen de provincie en de betrokken gemeenten samen hoe ze dat willen gaan bereiken.

Deze sessie gaat over het maatschappelijk vastgoed in de gemeente, dat wil zeggen, de gebouwen voor maatschappelijke activiteiten: voor jongeren, ouderen, buurt- en wijkcentra; gebouwen voor verenigingen, cultuur, bibliotheek, beweging en sport en voor watersport. Sommige gebouwen zijn voor meerdere wijken of de hele gemeente. Doel van het plan is om deze gebouwen doelmatig en goed te beheren en te gebruiken.

• De raadsstukken zijn voor iedereen beschikbaar in het digitale systeem van de raad: iBabs.
    Ibabs werkt op tablets (iPads en Android), desktop computers en laptops.
    Voor tablets downloadt u de iBabs app. Op computers en laptops gaat u naar www.ibabs.eu.

Inloggen:

site: Haarlemmermeer
    emailadres: burger (alleen "burger" , meer is niet nodig); wachtwoord: burger

In iBabs staan de actuele raadsstukken, ook moties en amendementen tijdens de vergadering .
    Raadsstukken vindt u ook op www.haarlemmermeer.nl/gemeenteraad bij "raadsinformatie", daar is ook het archief van de raad. In de centrale hal van het raadhuis liggen stukken ter inzage en zijn afhaalexemplaren op papier.